En av mina bästa sommarbilder

Bara för att detta är en av mina bästa sommarbilder från en helt sjukt bra festival, Putte i parken. Vad symboliserar inte sommaren något extremt än ju festivaler? Denna bilden på sjukt bra Paramore deltar jag därför nu med i Julia Larssons fototävling med temat "Din bästa sommarbild", man vinner en valfri diffusor (inte portabel softbox) som Tvspelsweb sponsrar med! Jag har valt Pop-up Blixt Diffusor JJC Vit Gul Blå!

Jag vill gärna vinna tävlingen för att jag vill ha en diffusor som mjukar upp min blixt. Jag är nämligen helt och hållet anti-blixt för att jag tycker dels ljuset blir hemskt och för skarpt. Jag har ju ingen extern blixt än så länge då de kostar rätt mycket och vill därför ha en diffusor som passar min inbyggda blixt!

Vill du också delta i tävlingen? Klicka här!

Pop-Up Blixt Diffusor JJC Vit Gul Blå


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG