Min finaste vän

Det var ett tag sedan ni fick höra något om min skötponny Mc Roo eller Mecken(/Macken) som han kallas. Jag har ju tyvärr vuxit ur honom för ett bra tag sen så jag rider honom inte på några lektioner utan tar bara hand om honom på en eller flera speciella dagar som man bokar in på ett skötarmöte.

Tyvärr så har jag det helt galet med tider och så sen vi splittrade våran Onsdags grupp så har detta gått lite ur balans. Hittar aldrig en bra dag i veckan att sköta honom på. Men nu när jag får mitt schema för 8:an så ska jag titta över en bra dag. Hoppas verkligen det ordnar upp sig!

Bilden är fotad på ridlägret i år, Nybygget igen. Rekommenderar er hästmänniskor starkt att gå på någon av deras läger. God mat, snälla och fina hästar, mysiga stugor och sängplatser, bra stall, jätte fint ridhus och ridbana! Dessutom är det spökhistoriekvällen som alltid äger rum på fredagkvällen och massa roliga lekar hela veckan!
↳ 

Åh vad fin han är! Red han i somras. :) <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG