Dag 12 - I min handväska

Det är olika från och till, har ju inte direkt en handväska men min Björnborg skolväska är väl den jag använder mest. Så check this out.



Det är sjukt lite saker i know, och de mesta nödvändgheter finns inte ens där i! Min iPod fattas bland annat, den är livsviktig, dock har jag slarvat bort den (really bad). Jag vet inte hur länge jag överlever. Sen finns det också massa pappersskräp i väskan. But who want to see that? De flesta har väl det likadant i sina väskor.

En anledning till att jag inte har en handväska really är nog för att jag förvarar allt i min jacka. Jag har sammanlagt 8 fickor på den. Så varje gång jag ska ner på stan har jag bara min jacka, på vintern i alla fall. På sommaren är dock skillnad på min handväska nu och då. Kanske måste visa upp sommar väskan någon gång?! Den är snarare överfylld av akutviktiga saker. No shit att jag inte har med mig hårborste. Och den får ju inte direkt plats i shortsfickan som mobilen? Hm.. Ja... Jag och handväskor är ett mysterium.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG