Dag 2 - Min första kärlek

Haha, jösses. Den första jag själv kan komma ihåg (mamma är ju lite av experten när det gäller småtting åren) så måste det bli Martin som kammar hem den platsen. I förskolan så var ju alla tjejer kära i Martin. Jag kommer ihåg när Calle, Martin och Erik tog trampcyklar ur förrådet och kopplade på flera vagnar som man kunde sitta på och åka runt med och frågade vilka tjejer som ville åka med. Martins tåg var överfullt, Calle hade nog en tjej med sig och Erik kunde inte för i all världen förstå vart Martin fick tag på alla tjejerna. Själv stod jag och tittade på vågade inte åka med någonstans. ;} Nostalgi... Det var ordet!

Dock var min absolut första riktiga kärlek Adam, och det visste ni nog sedan innan. :}


Klassfoto i första ring

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG