Dag 20 - Den här dagen för ett år sedan

Hahah timat det där alltså, som om jag någonsin skulle glömma den dagen....

Den här dagen för ett år sedan var, eller är, speciell. För om några timmar så är det verkligen exakt ett år sedan. Den här dagen förra året betydde väldigt mycket för mig och det är en dag jag kommer minnas livet ut.
Den här dagen för ett år sedan blev jag ihop med Adam, mitt första seriösa och bekräftade förhållande. Det förändrades liksom ett trollslag där. Jag vet inte hur mycket jag vill berätta för er skulle kunna skriva ner hela historian samtidigt som det inte riktigt angår er. Hur som hellst så var det då jag blev ihop med Adam, runt elva tiden. Därav blev Can you feel the love tonight våran låt då. Kommer aldrig glömma. {♥}

↳ 

Hej!

Ja, strl 40 finns i vit färg. Så det är bara att lägga en beställning om du är intresserad. Allt står på info sida, följ alla steg :)



http://xoxonicole.com/2010/march/converse-all-star-olika-farger-och-storlekar.html


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG