Dag 6 - Min dag i detalj

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde... Men jag kan trösta er med att räkna upp det jag minns från lördagen sen kör jag dagen idag också (onsdag).

I lördags steg jag faktiskt upp relativt tidigt. Mamma och pappa skulle iväg på någon heldags dans så vid halv nio kommer väl pappa in och letar efter något i mitt rum. Det hör jag. För han låter så våldsam när han öppnar dörrar och klampar omkring. Kanske var det meningen?

Men jag tvingar mig själv att försöka fixa en sovmorgon. Det gick väl sådär lagomt bra. Han ropar i alla fall efter min pormask och finn medel till mamma och undrar vart jag har det. PÅ BADRUMMET tänker jag men som sagt. Jag ska sova åtminstone en stund till. Så jag ignorerar honom och låter mamma svara eller han leta. Hur det blev vet jag faktiskt inte.

Sen lyckades jag väl somna om tillslut. Men, ändå så vaknar jag typ 09:12, utan att riktigt veta det då. För jag kliver upp och tror att klockan är typ mitt på dan, elva eller närmare tolv eller så. Förvånat ser jag hur klockan visar 09:12. Inte en chans liksom? Men jo, upp med mig och chatta en stund på datorn och lyssna på musik. Sen åt jag frukost, hederlig fil med lite flingor. Ingen jätte nyhet men funkar. Och ett päron på det, jag är beroende av päron när det finns hemma.

Hela helgen makade på i seg takt, jag klickade in på facebook för att se om Linus som jag ska filma inför han musikvideo hört av sig, men icke. Bara och vänta och se om han vill fixa det denna helg? Jag loggade helt ärligt in på bloggen och kollade lite kommentarer men hade ingen lust till blogga. Det var min seg lördag och orkade helt enkelt inte formulera några inlägg. Några svar på kommentarer och sedan vidare att läsa mina favorit bloggar på bloglovin. Trevligt som alltid! {♥}

När dagen tickat på slöat framför datorn, gått ut och njutit lite av vädret, och duschade en sväng o.s.v. Så började kvällen ta in. Och jag kände mig faktiskt riktigt hängig. Halsen värkte på ett konstigt sätt, svårt att svälja och så. Hoppades på att slippa att bli sjuk. Så resten av kvällen spenderade jag med att kolla i kapp på ponny akuten. I think it was at the saturday? Eller har jag beskrivit hela söndagen nu!? Spelar ingen roll!


Nej ni fick helt enkelt nöja er med bara lördags (om det inte blev söndag jag beskrev?!) beskrivningen. Annars får ni ett meterlångt inlägg och jag tror vi hoppar över det. ;}



KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG