Dag 8 - Mina passioner

Jag brinner för mycket här i världen. Och olika saker. Och hela tiden förändras det med mitt sinneshumör. Jag har alltid brunnit för fotografering dock. Hur jag än mår, eller vad jag än är så älskar jag att fota. Även om jag ibland glömmer bort min lilla kamera. Eller kameror får jag väl säga för jag snackar ju om båda tiden som Lumix fotograf och Nikon fotograf som inte är lika lång. Så till mina passioner får fotografering höra till. Annars brinner jag för min kreativa sida överhuvudtaget och hästar.

Vänner, familj är väldigt viktigt för mig också. Hur mycket det än kan verka som om jag inte vill veta av er. Eller höra av er igen. Ibland orkar jag helt enkelt inte med social kontakt.

Men vi listar upp några passioner:

Fotografering

Vänner & familj

Hästar & ridning

Djur

Snowboard och slalom, även om det kan bli lite av det då och då.

Webdesign (önskar att jag kan få lära mig mer om det och täcka större områden)

Design över huvudtaget

Mina fritidaktiviter

Det finns så mycket och det kommer säkerligen så mycket mer. Medan vissa saker dör bort så kommer nya in.

Klickbara miniatyr bilder som passar till inlägget

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG