Dag 9 - En perfekt helg för mig

En perfekt helg för mig kan se olika ut. De har sett olika ut flera gånger och kommer förmodligen ändras flera gånger. Om ni frågat mig för några månader sedan eller i somras så hade jag nog svarat: En hel spenderad helg hos älskling med mys och underbart sällskap.
Nu? Jag vet inte. Det finns många alternativ. Varför inte en helhelg i stallet kanske? Underbart på sitt sätt. Eller en super filmkväll med en av de bästa eller hela högen. En slöa helg i soffan eller vid datorn. Min perfekta helg är alltid olik sig.
Sen tycker jag det är superunderbart att få träffa släkten på en spelkväll med sjukt god mat. På sommaren åh vad jag längtar, kan ni tänka er? Studsmatta tills klockan är elva och den kalla sommarfukten letar sig fram. Springa runt på grästmattan barfota och solen värmer. Jag blir galen av längtan.

Det här var nog en av de mest svårformulerade inläggen i lär känna mig på 30 dagar. För det kan som sagt, se så olika ut.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG