Dag 1 - Presentation av mig själv

Okej då kör vi igång då...
Linnea heter jag, 13 årig tjej född i Värmland. Dock har jag inte den där klockrena rakt igenom värmländska dialekten. Jag bor lite för nära Närke för att de ska funka. Jag har alltid varit blond och det rä jag fortfarande, förutom att vara blond så är jag just nu ca 165cm-166cm lång och har gröna ögon. Dock är de väldigt obestämmbara och ibland ser de bara mest blåa ut på kort.
Annars ligger fotografering, grafik, redigering, hästar,
djur, bild, konst, vänner och familj mig väldigt varmt om hjärtat. Och till min familj och vänner: Jag älskar er, även om jag skriker åt er att jag inte gör det. Att jag hatar er o.s.v. Speciellt riktat till en person..
Jag är en tjej med olika sidor som behövs i olika lägen men jag är alltid mig själv, jag kan vara seriös och jag kan vara den mest naiva, flummiga och barnsliga människan i världen. ;}
Sen är jag en tonnåring som många fler, med problem och jobbiga tider. Ofta och tätt in på, men försöker kämpa mig igenom hur mycket jag än bara hade velat lagt mig under täcket och aldrig komma ut.

Och ni lär ju få veta mer om mig de här dagarna som kommer. Så det där får räcka. ♥

Hemskt charmig bild ;}

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG