Hemma igen

Sådär ja, nu är man hemma efter att ha spenderat part one av nyår uppe i stugan. Tyvärr är allt jag kan bjuda på sen skitbilder och en video eftersom jag inte hade hunnit fått tag på fototips för fyrverkerier eller något. Så tror jag fick 2 fyrverkeri bilder och en video. Kasst eller vad säger ni? Hoppas min bror hade det bättre med våran så kallade super zoom kamera som har en inställning för just fyrverkrier. Det har jag ju också på min gamla super zoom kamera. Men den slarvade jag bort under hysterin för min D3100. Men den ligger väl i någon påse och sörjer att jag har dissat den. Usch man får ju nästan dåligt samvete...

Okej nu blev inlägget halvt deprimerande. Men jag återkommer med ett seriöst inlägg och kanske en årsresumée som alla andra gör. Men det kan ju vara trevligt ändå? Right.
Tusan, det där gjorde inte inlägget bättre... Vi gör en smiley så vi ser lite glada ut.

HAPPYFACE! :D Tagga inför 2011!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG