Grattis du vann just priset för Årets sämsta bloggare!

Tack...

Nej usch och fy skäms på mig. Måste verkligen ta tag i det här nu. Bloggen måste i alla fall renoveras. Vad sägs om att börja med en ny design? Så får resten stå som en fråga. Nytt bloggnamn? Domain? Nä gud vet vad. Vi får se hur det blir. Ny design ska komma snarast så min blogglust kommer tillbaka. Jag blir nästan ledsen över att jag inte bloggar för er. Ska gottgöra er på något sätt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.

Har ångest över den där fototävlingen också. Helst vill jag bara glömma bort den, som om jag aldrig gjorde det där. Har sett att det förekommit röstfusk m.m. har iaf tagit bort de rösterna då. Men usch jag blir så trött på det här. Nästa gång jag gör en fototävling ska jag sätta upp en poll som är begränsad så en IP adress bara kan rösta en gång. Så behöver jag inte gå igenom 15 sidor med kommentarer och kolla verenda IP adress. Hör ni hur jobbigt det låter?

Kan i alla fall dela med mig utav de senaste tillagda låtarna på min spellista. Nya eller inte spelar ingen roll. Soundet, känslan och mest texten spelar roll för mig i en låt. Here we go, enjoy!

Free Fallin' (Live att Nokia theatre) - John Mayer

Gotta be somebody - Nickelback

Chasing cars - Snow Patrol

American Dream - Silverstein

Never Say Never - The Fray (Nej det är ingen cover på Justin Beav.. oj hahah Biebers låt.)

Bjuder på en längtansfull bild tillbaka till värme...

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG