Min moster-Ella är min bästis



Nu har jag haft eller har (har inte bestämt mig för vilket ännu) en välbehövlig bloggpaus. Kanske tar upp bloggningen lite men har en gammal och välnämnd ursäkt... Skolan. Det är verkligen mycket mer nu än förut! Sen kommer jag hem varje eftermiddag och bara vill lägga mig och sova i några timmar innan jag orkar med annat. Inte speciellt sunt, men äckligt svårt att få balans i det här haha.

Hur som helst så ser ni Abbe min lilla kusin på bilden i tröjan mamma köpte till honom när vi var på Nora marken. Den är lite förstor nu dock men det är ju bara positivt så han kan ha den länge tycker mamma. Min moster Ella är min bästis så det så! Ella skrev ju mamma såklart dit själv för att hålla reda på vilken av mostrarna som var hans bästis. Det är Abbes storebror som började kalla mamma för Ella så det sitter lite fast ;)
↳ 

Så gullig bild! :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG