Happy birthday guuurl

Grattis grattis Louise som fyllde 15 år igår hoho. Det var helt kaos eftersom både jag, Jonna och Weronika har varit bortresta under lovet och inte kunnat handlat tillsammans. Och Jonna blev lite krasslig och kunde inte hänga på sen efter skolan som planerat heller. Därför fick jag och Weronika lämna presenten själva och äta tårta. 

Som vanligt när Weronika är i farten/i närheten händer det massa olyckor haha. Jag lyckades tappa müsli paketet rakt ner i min yoghurt så den gjorde en volt och all yoghurt ut på mammas nystädade köksbänk, (documented on Instagram). Sen kommer vi hem till Louise och det första Weronika gör efter paketöppningen när vi ska äta tårta är att riva ner Louise ros som hon fått så den gick av och allt. Standard. 

Louise blev mestadels dokumenterad på film och inte bild igår och de får inte komma upp så jag bjuder på några bilder från när vi gick till henne istället! Jag och Weronika alltså :)

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG