En sådan här lista

Vad har du på dig?
Stickad vit tröja och tights som jag hade på mig på självporträttsfotograferingen.

Hur mår du?
Bra! Saknar Joel men jag överlever.

Vad önskar du just nu?
Att Joel skulle vara här, att vi hade en butler och att helgen var lite längre.

Vad har du ätit idag?
En tallrik äggröra och lite bacon. Hej jag är huuuungrig!


Vad ska du göra imorrn?

Vakna och äta adventsfrukost med familjen sen kanske fota eller något skoj.


Och på onsdag?

Fira 12-12-12 12:12:12 på något vis

Vem saknar du?
Joel.

Senaste köp?
Mat på Frasses med mamma igår. Mitt egna inköp är 3 nya trosor haha!

Vad skrattade du senast åt?
Weronikas berättelse om en viss person som faceplantade rakt framför deras bil när hon satt i den på parkeringen.

    Jag och Yakari på ridlägret 2011, denna bilden som startade min gråtstund igår.


Vad grät du senast åt?

Mig själv och saknaden av Yakari.


Vem sov du med senast?

Joel!


Vad läser du just nu?

Läser ingen bok eller så förtillfället.

Senast sedda film?
Försöker minnas men jag tror nästan helt säkert att det var Snowwhite and the huntsman som förövrigt är en fantastiskt bra film!

Vilken svordom använder du mest?
Fitta, fan, helvete tror jag haha usch...

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma fast det var pappa som ringde egentligen.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Tror inte någon av dem riktigt tror på en speciell relgion men båda är födda och döpta in i Svenska kyrkan. Så jag antar att svaret är nej!

Dina tre senast inkomna sms?
"Vadå?"

"*en bild*"

''Vill inte lyssna..."

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Varför?"

Vilken är din favoritfrukt?
Satsumas, annanas och passionsfrukt!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Minns inte men vet att ett sånt här test sa Amanda Seyfried haha!

Vad är du rädd för?
Spindlar, skalbaggar, blod, höjder, bli överkörd.

En person du tycker är snygg?
Joel!


Blir du lätt svartsjuk?

Iblaaand...

Din favoritkaraktär ur en serie?
Dr Reid från Criminal Minds, no doubt! Eller Dr. Quinn från Dr. Quinn kanske, eller typ alla karaktärer i den serien åh.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Pirri, eller Weronika som hon heter.


Vilket språk hade du velat lära dig?

Franska kanske? Fast nej jag vet inte haha. Hade varit roligt om man kunde installera språk i huvudet bara.

Vad för sorts tjejer/killar faller du för?
Vet inte jag bara faller när jag faller. Men det är mycket personlighet som spelar in. En person blir en miljon gånger snyggare om de har en bra personlighet. Skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon bara för att han var snygg om jag inte gillar hans personlighet. Helt omöjligt!

Vart vill du åka just nu?
Nykvarn, Thailand, Irland (!!!!) och åh så många ställen!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Julklapp är väl mer aktuellt nuuu, men tågpengar, locka håret saker från Åhléns ingen aning om vad de kallas och massa meraaa.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG