Foton från Stockolm

Hejsan hoppsan! Nu lägger jag upp några bilder från när jag Weronika (som inte bloggar utan ni kan hitta henne på dayviews V-eronica) var i stockholm med hennes fader också. Har några favoritbilder inne från gamla stan men vågar inte lägga upp dem ännu när jag inte har koll på hur lagarna lyder för publicering utav gatufoto med identifierbara personer på. När jag tagit reda på det så kommer de eventuellt upp. Hoppas det är okej för är jättenöjd med en av dem haha!

Stockholm var asroligt. Här hemma är det ingen som springer runt med en kamera på stan och fotar allt de ser. I Stockholm finns de överallt. Så himla roligt haha, ingen bryr sig där men går man omkring här hemma så får man en del snea blickar då och då. Sen är jag helt kär i gränderna i gamla stan! Så mysiga att gå omkring i. Gamla stan överhuvudtaget är rätt mysigt. 

Förhoppningsvis kanske Weronika skickar lite bilder från sin kamera som jag kan visa här sen också. Jag har bilder på henne och hon har bilder på mig ni veeet!
↳ 

http://lindellottilia.se/2012/february/fragor-ang-gatufoto.html#comment, en bra text som kan ge svar på frågor om Gatufoto :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG