Kärlek på Alster

Hej hallå mitt internet har varit upp och ner och har inte haft möjlighet att komma hit trots att jag velat.

Vi var hur som helst på studieresa i Värmland igår. Jag tyckte det var skitkul alltihopa och fotografuppgiften passade mig utmärkt. Vi började med att åka till Alster där vi lärde oss om Gustav Fröding såklart, sen vidare mot Sunne och Mårbacka där vi fick lära oss om Selma Lagerlöf. Fick inte fota inne i Mårbacka dock men fotade lite ute så bilderna ploppar väl upp här och var snart!

På Alster gick grupp 2 runt och hade lite fritid ute på gården medan grupp 1 var inne och var på rundtur och så i huset. När jag, Weronika och Jonna gick runt där så såg jag att baksidan i trädgården var ju en fin fin plats för bröllopsfotografering tyckte jag i alla fall! Så jag och Weronika stod modeller medan Jonna fick knäppa lite med min kamera. Tackar då Jonna för de här bilderna!
↳ 

fin blogg

kolla gärna min blogg


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG