Konfaläger här kommer vi

Bilden är fotad 15 april på Erikas konfirmation

Jaaa nu kör vi: jag, Weronika, Jonna och Louise och massa andra i vår konfagrupp drar iväg på vårat läger/resa imorgon. Segling på Östersjön är det som gäller! Vi är galna eftersom vi alla 4 är riktiga landkrabbor. Vi blir sjösjuka lätt som tusan. Men jag tänker fortsätta underhålla bloggen och har därför några tidsinställda inlägg som väntar.

Vi drar imorgon eftermiddag och är borta tills på Söndag! Tills dess så är det tidsinställd och kanske något blogginlägg från telefonen som gäller. Lånar mammas telefon undertiden vi är borta eftersom min fortfarande inte har kommit hem efter en massa krångel. I varje tidsinställt inlägg kör jag en "Vad gör jag/vi nu?" och skriver en ungefärlig gissning på vad vi sysslar med. Lovar att jag har 99% fel alla gångerna haha! Men nu vet ni i alla fall!

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG