Min spotifylista



För att jag inte gillar bildlösa inlägg så slänger jag in en helt irrelevant bild på mina skor sådär fejnt. Förresten bara jag som har det där satans problemet med plösarna? De viker sig och åker åt sidan hela tiden haha. Jäkla Converse...

Till det inlägget faktiskt skulle handla om, tänkte dela med mig av min Spotifylista, egentligen delar jag aldrig med mig av den, vet inte riktigt varför? Men nu gör jag det! Mysmusik' heter den och den är väldigt blandad men och vad som passar in tycker väl alla olika men mysiga låtar finns det. Favoriten just nu är Safe & Sound.

Vad jag gör just nu? Troligen åker jag buss fortfarande eller så kanske vi kommit fram och ska på båten? Har faktiskt ingen jäkla aning! Inlägget är med andra ord tidsinställt för att ni ska få något att läsa medan jag är borta på konfaresa. Kommer hem på Söndag igen!

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG