Vinter, snö, kallt



Ungefär så här kul tycker jag det här med snö nu. Alltså okej om snön är mysig och inte som halvt frusna regndroppar som piskar mig i ansiktet och gör mig endast iskall och jätteblöt och sminket rinner och snoret rinner och allting bara rinner och är pissigt. Har aldrig haft något stort emot vintern förut (förutom typ tjocka kläder) men nu fryser jag konstant och vårat hus är iskallt och allting är fruktansvärt jobbigt.

Kära snön, jag tänker här med ställa krav på dig:
  • Var inte sådär blöt och äcklig och slaskig vill ha riktigt gosig pulversnö som man inte dör av.
  • Du får endast snöa ner tomter, hustak, träd etc allting som inte är vägar och trottoarer för jag HATAR att gå till skolan och helst ska jag slippa slösa pengar och sovtid på bussresa. Vill cykla året runt.
↳ 

Har en adventskalender på min blogg då dagens tävling är
en fototävling i samarbete med kamda.se :D Hoppas du vill vara med!

http://linneaphoto.blogg.se/2012/december/adventskalender-1.html#comment


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG