Du gör mig galen

 
Hängde lite i biosalongen i Örebro idag tillsammans med kusinen. Tog mig i kragen och kollade på Du gör mig galen tillslut, hade velat se den sedan det blev premiär men i samma veva rasade mitt liv ihop som dominobrickor och jag hann liksom inte med att tänka på annat än att ta mig genom dagen. Idag har jag i alla fall sett den och den var helmysig! Lite småtrög ibland kanske men jag är svag för kärleksdravvel så jag kan inte motstå sådana här filmer. Näst på listan står The Host (när jag hittar någon som har läst boken eller när jag forcerat någon att läsa den lol), Warm bodies senare i april och Studentfesten. Biomani? Ja tack!
↳ 

Jag har en fototävling på min blogg där man kan vinna en värdecheck på 200kr hos Kamda.se! Skulle vara kul om du ville vara med! Det är inte så många anmälda hittills, så det är ganska stor chans att vinna. :)

http://emmafoto.se/2013/april/fototavling-din-favoritbild-2.html


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG