Hej Stockholm det var ett tag sedan sist


 
 De två första bilderna från i augusti och den sista från mars


När du läser det här har jag faktiskt ingen aning om vad jag gör, kanske är jag påväg till Stockholm i en trång högljudd buss, kanske är den tyst för alla däckade av sömn och klockan är ca 06:50 på morgonen. Kanske springer jag i samma stund som du läser det här runt i gamla stan med min kamera, eller står inne på Urban Outfitters och dreglar men försöker spara på pengarna till det nya kamerahuset. Kanske sitter jag i Riksdagen som åskådare, och där har jag faktiskt ingen aning om hur det är. Kanske sitter jag på Cosmo Nova och är åksjuk, eller så sitter jag på en buss hem igen och har jätteont i fötterna men är ganska glad ändå. 

Kort och gott, vi ska till Stockholm med klassen idag och det är första gången jag är i Stockholm sedan sportlovet. Ska bli intressant och se hur jag har det med lokalsinnet, kanske hittar jag till Subway i mitt undermedvetna? Hoppas det. 
     Vi ska som du kanske listat ut om du läste min lilla "kanske gör jag"-text så ska vi åka till Stockholm för att vara och kolla på Riksdagen och gå på Naturhistoriska muséet. Sedan även lite fritid som jag tänkte spendera med kameran tillskillnad från alla shoppingtokar där ute (okej jag vill också shoppa egentligen, lite, men vill verkligen ha en ny kamera nu). Vill tillbaka till mina älskade gränder i Gamla stan, nu ska jag utforska varenda en av dem som jag går förbi för denna gången behöver jag inte oroa mig för att få dåliga platser på en konsert i alla fall.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG