En summering från min frånvaro

 

Min dator har gett upp hoppet igen i måndags kväll tror jag, så tills vidare hoppas jag att jag kan låna min brors dator ibland. Sedan ni hört av mig har jag hunnit med en del haft alla hjärtans dag vilket innebar hysteriskt firande i skolan haha nästan lite overkill varning på det men det var roligt. Lämnat in mitt gymnasieval och hoppas över hela mitt hjärta att jag kommer in på IT-design. Varit hemma hos Joel två gånger och spenderat mitt sportlov där. Ätit subway och sett Pitch Perfect. Har även tack vare min bror blivit addicted till The walking dead serien och ska nog bädda ner mig och se ett avsnitt till nu!

Förresten så kan ni ju kika in hos Johannes, nystartad blogg som jag fick äran att designa woho!
 
Sofie
↳ 

hejhej ! fin blogg du har.
jag ville bara fråga om du ville dela med dej av hur du gjort dina ikoner där i menyn ? (twitter, osv)

ha de :)

Svar: Hej! Tack så mycket :)Själva ikonerna har jag gjort i photoshop och sen har jag bara använt mig utav html som gör en bild till en länk!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG