Look at the stars, look how they shine for you

 
Lite stjärnbilder från mörkerfotograferingen jag hade med Joel den första januari samtidigt som jag tog denna bild.
     Idag börjar skolan och jag är inte alls speciellt peppad. Det innebär nationella prov, 2 stora uppsatser vad jag vet hitills, ångestfyllt gymnasieval, tidiga mornar och stress. Orkar. Inte.
↳ 

Just nu pågår det en fototävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt stjärnfilter i samarbete med kamda.se! Hoppas det passar dig! :)

↳ 

Åh va fina! Får man fråga hur du får in fokus på stjärnorna? :)

Svar: Valde att ha manuell fokus och sedan ställa in oändlig som fokus på min fokusring på objekivet det ser ut som en liggande åtta :)
Linnéa

↳ 

Tack för svar, dock har inte jag en sån liten mätare på mitt objektiv! Så kan tyvärr inte se när den är i oändlig fokusering. :/ Men jag får helt enkelt ta reda på det på något annat sätt! :D Men manuell fokusering är det bästa antar jag! *tummen upp* :)

Svar: Inga problem! Vilket objektiv har du? Kanske kan googla och lista ut :)
Linnéa

↳ 

Åh vilken fin blogg! :D

Svar: Tack så jättemycket! :D
Linnéa

↳ 

Coola bilder :)

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

Snygga bilder:D

Svar: Tack! :D
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG