How to be a heartbreaker

 
Gud, vad dåligt jag bloggar just nu haha. Egentligen beror det väl på att jag fotar så lite just nu, har inte varit iväg någon speciell stans. Och när jag varit det har det varit så spontant att jag glömt kameran. Var hos mormor och morfar i Torsdags till i Fredags. De fick hämta mig på stan pga jag var rädd, 6 konstiga killar som tyckte det var lugnt att spotta ut kommentarer till mig skulle på samma buss som mig så jag ville inte åka med den hem. Hur som helst, det var bara in och hämta badkläder och sovkläder och åka igen. Önskade jag hade haft kameran för solnedgången på Fredagkvällen var så fin. Nattbadade med min fina kusin i mormor och morfars pool. Vet inte vad jag ska göra när hon flyttar i höst, och bara är hemma på helger.
 
Och ang. rubriken, sitter och har How to be a heartbreaker med Maria and the diamonds på repeat just nu. Så braaa.
 
↳ 

Svar: Tack så mycket :D Vad glad jag blir att höra!!

Svar: Hihi!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG