The Script

 
De var så förbannat bra. Jag grät och grät och så sjöng jag samtidigt, så det måste låtit förjävligt kring mig med andra ord haha! Eller ja... Det gjorde det. Det kan en av mina ljudinspelningar bekräfta. Men jag är så lycklig oavswett hur dålig sångare jag är. Har nog aldrig insett hur mycket deras låtar betyder för mig som då. Och herregud när han bad oss ringa upp våra ex och han tog en tjejs telefon upp på scen. Och typ 3 plektrum kom vid oss men min hjärna var helt kortsluten så jag inte ens reagerade för en alla nästan satt på marken och letade efter dem. Vår så nära på att jag fick tag på ett. Orkar inte skriva hela min novell som jag skrev på instagram, men om ni letar på den översta bilden på min instagram kan ni läsa mitt känslorus (@limecrime heter jag däär). Uppskattar om ni inte använder bilderna utan min tillåtelse också tack! Brukar alltid poängtera det kring mina artistbilder då Paramorefotot och Petterfotot har blivit tagna av diverse människor.
 
Världens bästa band.
PS. JAG RÖRDE HONOM, JAG RÖRDE DANNY AAAAAAAAAH

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG