Instagrammat från Stockholmsweekend

 
Något som jag inte tror många av er vet är att jag har dille på stående bilder. Älskar stående bilder. Men herregud vad opraktiska de är och det är helt enkelt av den anledningen jag aldrig lägger upp några på bloggen. Men instagram däremot har fått sig en riktigt släng av stående bilder nu i helgen. Kameran låg i koma fram till fototräffen men det gjorde inte så mycket för jag älskar att fota med min iPhone sen jag började använda appen Afterlight. 

Sammanfattat kring bilderna, vi var på grönalund och bestämde oss för att det första vi gör innan vi fegar ur är att ställa oss i kön till Eclipse. Vi vågade och jag var inte ett dugg rädd förän det började bli högt och Jonna säger "Vi är inte ens halvvägs upp ännu!!". Jo tack en tredjedel upp bara och när jag skrek som värst, ja då var vi fortfarande inte ända uppe. Haha det känns lite patetiskt så här i efterhand att skrika i en slänggunga. Men jag är faktiskt riktigt höjdrädd och en av mina största rädslor/fobier är att ramla ner i en sådan här trapp som går runt runt efter väggarna och falla ner rakt ner i mitten. Den specifika scenen tackar jag skräckfilmen Rec för.
Vi åkte tunnelbana hemåt till Bredäng från Östermalmstorg. De får priset för underligaste väggkonst. När vi kom till Bredäng möttes vi av en vacker sommarhimmel. Och de två resterande bilderna är från Speedlight-workshopen på fototräffen 2013.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG