Like a cinderella story

 
Inte riktigt en cinderella story kanske? Men vi har åkt med Viking Line - Cinderella från Onsdags till idag (eller ja torsdag men jag har inte lagt mig ännu haha). Tog med mig kameran och det resulterade i lite dokumentation. Tyckte att bilderna från kvällen inne på båten fick tala för sig själva i ett eget inlägg för mer enhetlighet.

Hur som helst är jag inget big fan av båtar tror jag. Även om jag skulle göra om min konfaresa alla gånger. Men jag mådde mestadels illa och var lite smått uttråkad till och från. Jag buggade faktiskt med mamma en gång och det var ganska roligt. Ibland vill jag också lära mig dansa bugg men jag vill bara inte dansa med främmande människor, obehagligt läskigt hjälp. Haha vad är det här?? Bara för att jag började skriva om att jag mådde illa känns det som hela mitt rum gungar. Dags att besöka sängen tror jag!
 

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG