Miniatyr ur arkivet

 
Ännu en bild som kommer från arkivet, har så många månader med bilder från förra året som jag inte rört eller visat. Men här är också från Miniatyrhästutställningen i Storfors. Vill gå på fler utställningar! Med ett objektiv med lite längre brännvidd. Det är så himla knöligt 50mm på min kamera, ibland är det alldeles för tight (till exempel i gamla stan i Stockholm) och ibland lite för otillräckligt.
 
Det har blivit så himla varmt de senaste dagarna, men det kan ni ju knappast undgått att märka! Vet inte om jag tycker det är jobbigt eller skönt haha, är i alla fall glad att det inte är vinter, så glad är jag nog! Men usch det är en pina att vara på lektioner, man kokar upp i våra klassrum. Vi har verkligen värdelös luftkonditionering?!
 
Bloggade ingenting igår, det hanns helt enkelt inte med och jag hade inget humör att blogga med heller. Jag och min kompis har blivit lurade på 1800 kr totalt för One Direction biljetter, så det här är ingen rolig kväll för någon av oss. Jag, eller ja vi, är mest irriterade och ledsna över att blivit snyltade på upplevelsen. Pengarna är skitråkigt men det är ändå konserten som tar hårdast. Det blir en polisanmälan i eftermiddag eller på fredag.
↳ 

Åh vilken sötnos! :)
Skulle oxå vilja fota nån hästtävling! :)

SV: Ja det är underbart att fota kärlek! :)

Svar: Ja verkligen!Det var superkul, samt härligt med atmosfären, så mycket hästar, djur och liten marknad :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG