Halvårsresumée och annat

 
Har läst/tittat på Mollys årsresumée hon påbörjat och vill ju verkligen göra min egen. För det är så roligt men samtidigt känns det helt onödigt för att 1. Min hårddisk är paj så jag har bara ett halvår av bilder kvar och där har jag knappt bilder heller pga oinpsirerad 2. Har bloggat så dåligt att det som är med i resumén kommer man kunna scrolla sig fram till längre ner. Men kanske ska börja göra resumén i Januari istället? Och i så fall blir det en halvårs resumée så bara de senaste 6 månaderna. Om jag inte hittar äldre bilder i mobilbilderna men tvivlar ganska starkt på det.
 
En annan sak - VAD HAR HÄNT MED MIN DROP DOWN MENY DÄR UPPE? Den har bara av sig självt hoppat upp? För har verkligen inte gjort någonting med bloggen alls så ja det är som det brukar på blogg.se allting bara hoppar omkring och har sig bäst det vill. Och jag har verkligen ingen lust att fixa det.
 
Sen är förövrigt min favoritjullåt just nu Christmas Lights av Coldplay. För att den är så mysig ala Coldplay. Och handlar lite om kärlek och sånt. Sen mest för denna låtrad är verkligen vad jag känner nu
 
"When you're still waiting for the snow to fall
It doesn't really feel like Christmas at all"

för bara titta på de bilderna där uppe så myyyysiga men inte så juliga ju. Det är också från igår i solnedgången vid stallet. Mycket vackert!

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG