Julgodis

 

Vi har gått på jullov. Vilket är ÄCKLIGT skönt. Har varit så ofantligt stressad denna månaden att jag verkligen mått dåligt. Men nu ska jag försöka ta det lugnt från och med julafton. Igår var vi på julbak hemma hos en av mostrarna tillhörande kusiner. Jag bestämde mig för att göra Rudolph på pinne (haha) som jag såg i denna videon. Och det tänker jag aldrig göra om för herrejösses vad svårt det var! Gabby som gjorde receptvideon fick det att se himla enkelt ut men det var nästan mission impossible. Och jag var stressad och trött och hade ont i fötter och rygg så det var inte jätteparty, men det var mysigt ändå! Jag och Erika avslutade kvällen med att se på ett avsnitt av Criminal Minds, vår favoritserie som ni förövrigt bör börja titta på hela 10 fantastiska säsonger aah. Man måste se varenda avsnitt i ordning för det är mest intressant dååå! Det går liksom en röd tråd genom alla avsnitt utöver de enskilda brottsfallen de löser i varje avsnitt så händer det massor i karaktärernas personliga liv som man missar om man inte ser i ordning. 
 
Hur ligger ni till med julklapparna då? Jag trodde jag var färdig tills jag insåg att jag hade massor kvar och nu har jag ca inga pengar att handla för eller någon aning om vad jag ska införskaffa bläää jättejobbigt! Kanske fixar nyårs-klappar istället haha. Nu har jag i alla fall kvar att städa rummet (som jag tänkte göra nu och lyssna på P3 dokumentär), slå in julklappar, panikinförskaffa julklappar och julmysa även om jag saknar stö för julstämningens skull.
↳ 

Jag får inte jullov förrän om två dagar än så länge. Jag står och slår in julklappar i en bokhandel hela dagarna, men det kunde varit värre ;)

Svar: Jösses det låter jobbigt haha många sista minuten köpare? :')
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG