Ny bloggdesign, äntligen!

 
Efter säkert 2,5år har jag tagit mig i kragen eller tummen ur röven och gjort en ny bloggdesign!!! *applåder* Har suttit med det här sen jag vaknade utan huvudvärk imorse. Välspenderad måndag och har ändå hunnit göra skolarbete för att ligga i fas efter en sjukdag. Jag bestämde mig och jag genomförde det. Ville ha något som kändes mer proffesionellt och välorganiserat. Och jag är verkligen nöjd med den nu. Har suttit och suckat i flera timmar och mamma har förtvivlat försökt komma med idéer till vad som är fel även fast hon inte (citerar) "förstår ett skvatt av de där färglada texterna och tecknena". Men jag fick en snilleblixt tillslut och lyckades fixa mitt sista problem med designen, och då blev det sittdans på köksstolen och applåder från mig till mig. Det var jag väl värd ändå hahaha.
 
Om det ser konstigt ut prova tryck F5. Men om ni ser bilder som inte ligger korrekt beror det på att jag har lagt in en ny bildkod i designen där man inte får centrera inläggen. Då får ni mer än gärna kopiera länken till inlägget och skicka det i en kommentar eller i mitt mejlformulär! Ska ägna mig åt att fixa några nyare inlägg nu i veckan!
↳ 

Så snygg bloggdesign!

Svar: tack!!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG