Ny bloggdesign påväg

 
Ja nu har jag en nästan heeeelt färdig ny bloggdesign på g! Det är 2 problem som jag bara inte får till ALLS och det är sjukt frustrerande för jag vill så gärna byta. Är supernöjd med allt och längtar tills jag får sätta in den här. Men tack vare Nya blogg.se så går allting åt skogen (höll på att skriva det där i caps också men det ser nog bra konstigt ut om jag ska betona ett ord i varje mening haha). Och deras automatiska anpassning för mobiltelefoner är ju helt fantastisk!!!! Eller nä, den är helt värdelös.
 
Skulle kunna ta en säkerhetskopia jag har på den gamla mallen av Fashiontemat så skulle det vara som vanligt men då måste jag koda om allting igen. Haha, hör ni mina hysteriska dilemman? Det är även nya blogg.se påhitt som är orsaken till 1 av de 2 (eller ja 3 om man räknar med mobilanpasningen) problemen. Guuud blir helt galen! Och det verkar bara vara jag som har problemen också?!
 
mammis ❤️
↳ 

Ja jag kan intyga att hon kämpat med nya designen! Jag höll på att få frispelad medans hon såg helt cool ut....
Men inte heller det lös igenom och hördes så där efter 10 timmar....
Men duktig är du gumman ❤️
Jag måste se över hur jag ska våga starta blogg oxå...
Kraaaaaaam

Svar: Hahaha ja!!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG