Att vilja blogga

 
Som rubriken lyder, jag har loggat in här ett x antal gånger för att jag vill blogga om någonting men har inte direkt något att säga egentligen. Min satans hårddisk har gått sönder, så alla bilder från 2012-2014 kanske är borta. Livet är inte så jävla roligt när man tänker på det. Det är liksom dessa år jag verkligen blivit bättre på min fotografering och nu vet jag inte ens om jag får tillbaka bilderna alls. Känns förjävligt. Verkligen. Får ångest bara av att tänka på det så har i princip ignorerat problemet. 
Annars sitter jag och har mystiskt smärta i sidan i bröstkorgen och googlar det och självklart måste det innebära att jag är dödssjuk i cancer eller en annan mystiskt sjukdom. Det är omöjligt att googla på symptom utan att bli dödsdömd av google-diagnos.
 
Vill förövrigt blogga om Bråvalla också men det har bara inte kommit mig för, med hela hårddiskgrejen i bakhuvudet så har jag inte riktigt orkat ta tag i att ladda in bilderna från telefonen osv osv. I will do it though. Någongång. Och någon gång ska jag också börja blogga med bilder som inte kommer från telefonen. Att börja fota mer med systemkameran på min fritid helt enkelt. Ska ju snart iväg på minisemester med Johan och hälsa på Susanna, Johannes och Daniel. Då ska min vän följa med och jag ska försöka fota haha.
Har också fotat bröllop nyss och jag tror bestämt jag är färdig med redigeringen av allting, bara leveransen kvar nu. Men tror paret drog på sin smekmånad så leveransen kommer till dem vid hemkomst. Ska publicera den bilden som dem redan fått dock!
 

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG