Nytt objektiv

 
...som jag provade på grannens hund när jag gick dit medan pappa och han byggde hundgården. Det är himla klurigt faktiskt haha. Ett Sigma 70-200mm f/2.8 APO HSM MACRO II som väger drygt 1,5kg så jag är minst sagt lite ostadig på handen med det. Och bokehn ser ut som något streck-aktigt nu när jag tittar i datorn. Vet inte om det är för att jag är skakis med objektivet, då är dessa ändå fotade på 200mm och 1/640s i slutartid. Vet faktiskt inte?! Men jag får fortsätta prova och öva. Har ju sett flera andra bilder med det här objektivet på Nikon hus som är jättefina så det ska gå att bemästra det! Måste bara få igång min fotolust igen. Den har liksom lagt sig lite där i bakhuvudet och är svår att locka fram. Jag gillar fotojobb och sådant för det mesta men den där kreativa spontana fotograferingen blir allt mer frånvarande... tyvärr!
 

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG