Catch up med fika

 
Det bästa med höstlov förutom just att det är lov är väl ändå när man fortfarande kan åka på gymnasiekortet på vardagarna. Tycker det är så jäklarns dyrt att åka med rabattkortet. Och vill inte ens tänka på att börja åka in till Örebro när man är 20+ när det kostar typ 85kr för en enkel resa. Hur som helst så åkte jag in och träffade MEMMMMMEEELIEEE, vi hade nog inte setts sen i september på Örebro Pride (som jag fortfarande inte postat bilder ifrån...?).
 
Men vi promenerade till ett café som vi båda sett men aldrig kommit oss för att äta på, Creperiet heter det och det var verkligen jättemysigt. Från utsidan när man bara ser valv-skylten ser det jättemysigt ut men sen när man kommer till ingången och går ner i någon källare så blev jag skeptisk, men själva lokalerna var jättemysiga och fina! Känner mig dock så otrevlig för just nu är jag inne i en sådan period där hjärnan slutar fungera vid 16.30-tiden. Jag blir jättetrött och har inte svar på något? Så när Emelie hade massor att prata om kände jag mig mest "öööööh" i hela hjärnan. Så. Himla. Otrevlig. Haha! Tur som Emelie sa att hon kan prata med en vägg ändå. Nu sitter jag här vid 22-tiden och är som mest kreativ/vaken fast fortfarande trött. Precis som jag sa att det skulle vara, ahaja det får väl vara så då.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG