Listor

 
Listor är faktiskt himla kul tidsfördriv, inte för att jag tror i slutändan denna blev så himla intressant. Och att jag var för lat för att hämta hårddisken och försöka hitta något att posta. Men det finns inte så mycket bilder på den heller, eftersom min actual hårddisk är totalpaj om jag inte vill betala 10k. Vilket jag vill, men inte har råd med.

Vad har du på dig?

Aprikosrosa trosor och en ""jumper"", varför är det en av de absolut fulaste svengelska orden? På engelska låter det bra men på svenska näää.
 
Hur mår du?

Sjukligt, har slemhosta deluxe och har nu hicka för 3 gången idag, ingen bra kombo.
 
Vad önskar du just nu?
1. Att få halloweenpynta i stallet imorgon 2. Pizza imorgon (fast jag inte ens gillar pizza?? men äta pizza i stallet är ngt speciellt) 3. Jullov 4. Att bli stabil igen.
 
Vad ska du göra imorgon?

Hålla i ett halloweenevent med spökrunda för barn i stallet. Mkt roligt!!
 
Och på fredag?
Ja nu råkar det ju vara fredag imorgon så ska göra ovanstående men hmm... något mer jag ska göra imorgon? Ingen aning tbh
 
Vad skrattade du senast åt?
Antagligen något vi sa i stallet idag, kan inte direkt pin pointa det. Det senaste jag vet jag skrattade hysteriskt åt var Goat Simulator och Happy Wheels kl 3 inatt. Samt #spökspecial på aftonbladet.
 
Vad grät du senast åt?
Oj, det var ändå längesen nu. Brukar gråta mycket mindre när vi har lov faktiskt för jag ofta stressångestgråter. Men senast grät jag antagligen pga av saker som har med skolan att göra.
 
Senaste köp?
En fantastisk kjol, croptop och jumpern jag currently är klädd i.
 
Vem sov du senast med?
Mamma när pappa var bortrest<3
Annars min kusin
 
Vad läser du just nu?
Ingenting faktiskt
 
Senast sedda film?
The Conjuring för andra gången
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Jennifer ang halloweengrejen imorgon
 
Senast 3 inkomna sms?
"Tack <3"
"Japp!"
"Hahahaha tack *generad emoji*"

Säger er säkert jättemycket hahaha
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Mamma
 
Vart vill du åka just nu?
London och USA typ LA eller New York. LA passar mig nog bättre nu när det blir liiiite svalare där. Tål verkligen inte värme uscha. Vill shoppa, sightseeing och fota.
Eller någon historisk plats?? Älskar historia.
 
Nästa planerade resa?
None, eller ja kanske en Londonresa i vår om vi har råd men det är ju inte direkt planerat haha.
 
Dagens bästa?
Halloweendekorationsshopping. Älskar dekorera. Samt nu är det dags för Criminal Minds!!1
↳ 

trevlig lista :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG