The 1975 // STOCKHOLM //

 
Hängde en sväng om i Stockholm för det helt fantastiska bandet The 1975, det är verkligen det helt underbaraste bandet någonsin. Är evigt tacksam Louise och Ingrid Nilsen (youtube.com/missglamorazzi) för att ha fått mig hooked på dem. Så åkte efter lunch från Örebro och var i Stockholm vid 15.30 så tog vi en liten promenad runt på Götagatan och sen åt på Pizza hut. Och något som jag inte tror jag skrivit så mycket om här är att jag är BESATT av Lush. Så sörjde att jag inte kunde hitta ett Lush i närheten av Medis men sen kollade jag hemsidan och det fanns banne mig visst en butik på Götagatan så jag sprang ut från pizza hut och lämnade mamma för att hinna in där innan stängning. Offrade alltså en plats i kön vid ca 30 pers för att vara bland de typ 300 pers sen istället haha. Köpte en bubble bar fast den som är Magic Wand så man ska inte smula ner den i badet utan swirlie swirla den runt i vattnet, en badbomb med jultema som liknar min favoritbadbomb som heter Twilight. Samt den fantastiska Tea Tree Water Toner/Mist. Ä l s k a r.
     Men fantastiskt nog efter att ha spenderat en halvtimme i lush så hamnade jag väldigt långt fram på själva konserten, kom till kön kanske 18.35 och insläppet var 19.00. The 1975 är helt ärligt en av de banden med bästa live framträdandet och scennärvaron.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG