Födelsedag och dimma

 
För några nätter sen vaknade jag och skulle gå på toa och tittar ut på balkongen och ser denna FANTASTISKA DIMMA!!11!! Och ville bara dokumentera den så himla mycket men det var klurt när man inte kunde knacka mamma på axeln och be henne åka med mig för att leta reda på en roligare fotolocation. Så klev ut på balkongen och fotade det jag kunde. Vilket var vårt halvdöda körsbärsträd, grannens tallar, min hand, såpbubblor och försök till lite flygande hår (men kunde absolut inte fokusera, trycka av och slänga håret samtidigt för att få något sånär vettig bild så det blev helt enkelt bara suddiga silluetter).
 
Sen var det min födelsedag igår och jag önskar jag kunde säga att jag var jättekreativ och fotade fina bilder på mig själv med ballonger och grejer. Men vet ni vad en onsdagseftermiddag är jag inte fullt så ambitiös utan jag begav mig iväg till stallet och red ett riktigt bra pass istället. 17 år i staden där jag växte upp och så (nä nu fick jag nästan lite ånger över denna brist på självporträtterande men jag har ändå 364 dagar på mig att fota en 17 års självporträtt på mig själv så det får väl vänta, känner jag mig rätt så kommer jag ge mig ut i asplöven när hösten kommer igång påriktigt).
↳ 

Riktigt häftiga bilder och grattis i efterskott!c:

Svar: Tack!! :')
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG