Tårt- & bloggfunderingar



Håller på att kikar på en ny bloggdesign. Eller ja den är väl inte helt ny utan går mycket i stil med min nuvarande den är mindre förändringar bara. Problemet är att den kommer bara se bra ut på min 13" Mac book och typ telefoner. Större och mindre datorer kmr se underliga ut uuugh. Önskar jag var mycket bättre på att koda så jag kunde göra en responsible design. Just nu har jag knappt en vision om hur den ska se ut. Har länge velat ha panoramaheadern och nu har massor av bloggare den så känns som jag kommer kopiera deras designer men what to do what to do. Om ni vill kan ni ju bomba mig med bloggdesign inspiration i kommentarerna.

Hur som haver så ska jag väl resa mig upp ur mitt paradis ska sängen för att göra mig iordning. Ska ha lite early födelsedagsfirande här hemma idag. Blir säkert mysigt, hade alldeles för mycket chokladcravings igår så blev maffiga chokladfudgebrownies och grejer. Är ju verkligen inte en tårtperson så skulle hellre ha olika kakor och bakelser i mängder. Vilket brukar göra min lillkusin mycket besviken haha. Får se om det blir något tårtigt eller inte. Vill göra en tårta från bloggen simplysweet (tror jag skrev rätt nu) men vet inte om jag hinner det. Kanske kanske! 

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG