Bloggpaus och full rulle


Hej hallå long time no see. Har loggat in här konstant under den (nästan) månad som gått men bara inte känt mig inspirerad till att skriva någonting. Jag har velat berätta allt möjligt som hänt men det är så mycket skola, stall och hemmakring som tar upp mycket tankekraft just nu. Så det var lite av en ofrivillig bloggpaus detta. Det känns som ända sen jag fått reda på att kameran är trasig så försvann all inspiration, och jag har fotfarande inte tagit tag i det ännu. Men jag ska ta tag i det snart, jag måste ta tag i det snart. Innan hela våren har försvunnit under näsan på mig och jag inte fotograferat en enda vitsippa, snödroppe eller krokus som jag vanligtvis gör varje år. Inte de mest intressanta bilderna att fota blommor men våren är alltid lika härlig.

Jag har velat reformera min blogg ett tag nu och att ta in några nya kategorier så som inredning och skönhet för det är två andra saker jag verkligen gillar. Men jag har känt att jag ville byta design till något enklare eller annorlunda mot vad det är nu för att det ska passa in. Men det är svårt att hitta rätt, samt jag skulle vilja uppgradera mig till ett PRO konto så man slipper reklam. Det blir lite lättare och snyggare att designa då och styra om man vill annonsplacera något själv. Men det blir något jag får köpa efter sommarjobbet i sådana fall. Och då måste jag vara mer ihärdig med bloggen så att det gör pengarna värt.
 
Vill börja läsa bloggar kontinuerligt igen men har verkligen inte känsla för det heller nu efter bloglovin's uppdatering. Vad i hela friden är den där bannern?! Helt värdelös och fyller ingen funktion och tar upp halva sidan det är mer en struggle än något bra. Har ni tips på något annat verktyg än bloglovin'?
↳ 

Jag håller delvis med om Bloglovin' men kan inte tänka mig att använda annat verktyg, så för mig får det vara :)

Hade vart superkul om du började med skönhet och inredning också, för det intresserar jag mig för, hihi :D

Svar: Hoppas de lyssnar på kritiken, tror feedbackinlägget om just den där bannern ligger högst upp på deras "mest röstade" feedbackinlägg :)
Ja och jag har blivit så sjukt inspirerad av dina skönhet och inredningsinlägg! Har gått och tänkt på det sen jag blev riktigt inne i smink/skönhets-världen runt 2012-2013 och vill verkligen ta tag i det nu :')
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG