Toasted blekfis

 
Jobbade i stallet idag men min jobbkamrat kom inte så fick extra hjälp av ridlärarna och då gick det superfort (ni kan ju tänka er skillnaden på mig som ridit och hållt på i stallet i typ 8 år mot 20-40 år om inte mer i rutinhastighet). SWOSCH så är de klara med 3 st boxar medan jag kämpar med en av hästarna som stökat ner ordentligt under tiden. Men det var skönt för då kunde jag äta och sen sitta i solen och filosofera, la mig på bänken vid skjulet mot hagarna en stund och blundade så halvsnosade en halvtimme och då blev Linnea Blekfis Olsson röd som en tomat på kinderna och pannan. Inte tänkte jag på solkräm imorse?! Men nu är det väl dags att ta fram dessa också. Är det förresten någon som vet en bra solkräm för acnebenägen hy? Skön avslutning på helgen dock, var inte alls peppad på det igårkväll men det kändes produktivt och skönt att gå upp 6.40 på en söndag och jobba och sen ha möte med ungdomssektionen.
↳ 

Härliga bilder!! :)

Svar: Tack tack!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG