Middagskväll

 
Var över hos våra familjevänner, familjen Malm, och åt middag och efterskottsfirade födelsedags"barnet". Vi åt rådjurssadel med potatis och sås, låt mig bara säga - herregud det var det godaste jag ätit på år tror jag bestämt. Helt fantastiskt. Ni som brukar fotografera (och kanske äta mat) måste nog också relatera med mig att man är så hungrig att man helt glömmer bort att dokumentera den jättefotogeniska maten så försöker man rädda situationen med att fota resterna. Ooops well, det hände igen haha! Men tog i alla fall en effort att ha med kameran. Det blir roligare då!
 
Mammis ❤️
↳ 

Oj det ser ju ut som jag är helt grotesk och gnager rått kött ☺️😂
Massa gott var det!
Kanderad potatis... Rådjurssadel... Mumsiga såser... Sallad...
Och vad Linnéa inte gillade som förrätt... Fiskägg på bröd 😋 löjrom...
Pricken var så söt i korgen 💜

Svar: Huuuh fiskägg. Jaaa lille missen!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG