Ny telefon och en fika




Min telefon bestämde sig för att ge upp (nästan) helt i Onsdags så idag åkte jag och mamma fort som attan efter jag slutat vid lunch till Telia och skaffade en ny. So far not so impressed. Tycker att min 5a tog mycket bättre bilder i dåligt ljus än iPhone 6 gör än så länge. Men men hoppas väl att det blir bättre snart. Tycker nästan skärmen ser suddig ut på iPhonen? Men får alltid värsta separationsångesten för sådana här saker. Måste bonda med alla mina grejer och sen kan jag inte släppa dem istället. Så svårt! Sen mitt favoritspel har inte min progress kvar så är ledsen för det också haha. Men snart vänjer jag mig väl! 

Jag och Erika var på café och tog en kvällsfika. Det är ett fantastiskt mysigt och fint café. Men tror han som jobbade där tyckte vi var lite roliga/konstiga/freaky. Först beställde vi samma sak. Sen kom han upp och frågade om vi ville ha påtår (vi kom så sent att han började plocka bort disk och kaffekannor) och då sa vi båda i exakt samtidigt "nej tack det är braaa" och så skrattade vi och sa att vi pratar helt synkroniserat och han höll med.
Och när vi skulle gå hälsade han oss trevlig helg och vi svarade igen "tack detsamma!" i samma tonläge och synkroniserat och skrattade direkt. Hahaha! 
Mammis ❤️
↳ 

Mysigt
Så var jag och min kusin Marie-Louise mammorna kunde inte höra skillnad ibland ☺️
Ska nog boka afternon tea party där nån lördag 🍰🍪🎂🍩☕️

Svar: Ja det måste vi göra!! Jättemysigt ju <3
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG