Min egen sminkpalett

 
Vi har jobbat med förpackningsdesign i grafisk kommunikation-kursen i skolan. Jag hade en fantastisk idé men insåg sen när allt skulle börja designas i illustrator att jag tagit mig vatten över huvudet. Det var lite överkurs helt enkelt så jag stuvade om i idécentralen och skapade en produkt med ungefär samma syfte och från samma påhittade företag. Och jag blev supernöjd! Försökte lura mina följare på instagram med en bild på kartongen omringad av mina andra sminkprodukter men det var ingen som frågade vart man kunde köpa den, inte heller någon som ifrågasatte så jag antar att jag kanske lyckades?! Hur som helst skapade jag min reklamaffisch till den idag och blev ändå rätt nöjd så tänkte att jag postar resultatet här.


Vad säger ni? Såg ni min instagrambild och blev övertygade?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG