Formal & Casual

Foto: Hampus B, Redigering: Linnéa Olsson
 
Foto: Freya L. S. eller Mimi B, Redigering: Linnéa Olsson
Modell: Marcus J
 
På fotolektionen för två veckor sen fick vi jobba med ljus och skuggor i studion. Också med att göra Formal & Casual. Vi blev indelade i olika roller som på en riktig fotografering och sen skulle alla sköta sitt arbetsområde.  Jag var stylist så fick sminka och platta håret etc. Men tillslut så jobbade alla med allting istället men det var inte mindre roligt eller lärorikt för det. Och lektionen nu förra veckan skulle vi redigera 3 bilder så ni får se två. Det är väldigt kul att jobba i studio ändå! Nu är jag supertaggad på att göra en fotografering med Veronica igen som ska kännas lite "fashion" aktig så vi pinnar iväg på porträtt på min pinterest haha.
↳ 

Riktigt snygga bilder :)

Svar: Tack (å mina klasskamraters vägnar och min haha!) Amanda :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG