Inspirationen som går i idé

 
Efter att vi ställer om klockan så brukar min inspiration bara tvärdö. Ljuset försvinner och kameran står och dammar ännu mer. Jag tycker det är skitsvårt att hålla inspirationen och bloggen igång när det inte finns något naturligt ljus att tillgå efter 14.30. Samma sak med fotolektioner nu börjar min hjärna allt mer flytta in i fotostudion fast jag har massor av idéer för utomhusfotograferingar. Fruktansvärt irriterande. Men det värsta i bloggväg är att jag just är i skolan under alla de ljusa timmarna så att fota produktbilder till bloggen är mission impossible. När jag åker hem är det redan mörkt ute men jag har en hel del inlägg i huvudet som kräver lite produktfotografering.
 
Hur som helst, jag vann(!!!) Eleven.se's tävling om presentkort på 1100kr så jag gick loss på Black Friday med presentkortet och den fantastiska rabatten som var. Sen gav jag mig ut på stan innan skolan också för att använda upp ett presentkort som går ut om några dagar och så behövde jag byxor. Så jag tänker att när mina produkter från Eleven kommer så ska jag fota någon Black Friday/Collective Haul till bloggen. Sen vill jag göra en Empties inlägg också. Hade egentligen tänkt att göra youtubevideos men jag är inte modig nog så istälet för att sitta och dra på det så kör vi blogginlägg istället :)
↳ 

Grattis. Vad kul :)

Svar: Tack :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG