En regnig bröllopsfotografering

 
Idag har jag fotat bröllopsfotografering för första gången på ganska länge. Och vilken rush jag fick! Det är verkligen så fantastiskt roligt att fota bröllopsporträtt. Är nästan klar med redigeringen men tar en paus och gör klart resten imorgon. Var lite nervös när jag cyklade till kyrkan för jäklar vad det började regna, hade redan sett på vädret igår att det skulle regna men jag har aldrig fotat bröllopsporträtt i regn förut. Men eftersom jag försökte tänka på fint väder under hela tiden jag väntade på att vigseln skulle bli klar så blev det faktiskt uppehåll precis lagom till att vi kom till vår porträttlocation. Blev supernöjd och har hittat ett nytt favoritställe för fotografering! Lägger upp fler bilder när jag levererat bilderna till brudparet.
↳ 

åh vad spännande :) har du någon portfolio en kan kika i, jag kikade i din kategori men tänkte om du hade fler bilder? :)

Svar: Åh ja, jag har märkt att jag vart dålig på att blogga en del bröllopsbilder haha. Men har de flesta på min facebooksida :) www.facebook.com/fotograflinneaolsson. Tråkigt nog så har jag förlorat massor av bilder i en hårddiskkrasch.
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG