Hösten i en lista

Jag såg denna på Linnéas blogg, och snodde den rakt av. Jag tycker ni ska följa henne för hon är fantastisk! Så kreativ och hennes bilder är jättefina.
 
1. Vad är det bästa med hösten?
Åh hösten. För det första fyller jag år, och i år innebär det körkort och massa andra roliga saker. Halloweenkvällen i stallet, och vi ska starta upp skötarna äntligen! Sen sist men inte minst, hur man kan klä sig. Jag gillar verkligen hösten och våren bäst på hela året då är temperaturen som allra bäst och man känner förändring i luften.
 
 
2. Vad kommer du äta i höst?
Oj, svårt. Jag tror jag kommer fortsätta min besatthet med wook. Finns inget bättre än att göra kyckling och grönsaker i wooksås ELLER köpa från Saigon. Mmmm.
 
3. Vad kommer du dricka i höst?
Vatten. Det måste bli vatten. Jag var superduktig ett tag med att dricka vatten och man märkte ändå skillnad. Sen kom sommaren och jag började slarva? Men det var väl för att det inte gick på rutin som i skolan. Vatten på morgonen, fyll vattenflaska innan bussen, fyll den igen på skolan, sen lunch, fyll vatten igen, sen innan bussen hem, vatten hemma osv. Sen bara slarvade jag bort det. Klantigt!
 
4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Är i skolan, och försöker plugga men jag kan väl inte påstå att jag är fantastisk på det.
 
 
5. Vad har du för höstplaner?
Att jobba hårt på gymnasiearbetet och förhoppningsvis göra någon kul roadtrip efter jag fått körkortet. Och högskoleprovet, vad har jag gett mig in på egentligen?! Har ni några tips för HP får ni gärna skriva ner dem.
 
6. Vad kommer du lyssna på?
Podcast!! Är just nu besatt av Serial men jag har bara 2 avsnitt kvar typ så jag vet inte om jag kan påstå att jag ska lyssna på det hela hösten. Men Alex & Sigge, Fredagspodden, Hanapees otroliga podcast, Criminal, Creepypodden, Systrarna Knaves podcast, Psychobabble, Den fantastiska resan. Min poddlista börjar verkligen bli lång haha. Annars kommer jag lyssna på One Directions nya album om de släpper sitt album innan vintern.
 
7. Vad läser du?
Körkortsboken. Jag läser i ärlighetens namn inte så mycket just nu men jag överväger att läsa lite Harry Potter också. Så mysigt!
 
 
8. Vad tittar du på?
American Horror Story, titta om Glee med mamma, Criminal Minds, Vampire Diaries och The Originals.
 
9. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Olika tjocktröjor och kanske en ny kappa om det finns några pengar kvar efter studentresan och alla andra utgifter som innebär att gå tredje året på gymnasiet *gråter av smärtan i plånkan*.
↳ 

Nää men wow vad rörd jag blev!! Haha, kram<3!

Svar: Hahahah gulle! Kram <3
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG