Pluggelipluggera

 
Idag är det bara en dag kvar till dagen med stort D. Alltså jag fyller 18 år imorgon? Det är helt otroligt skitläskigt men samtidigt så odramatiskt som det kan bli. I alla år har man ju tänkt att man typ återföds dagen man fyller 18 men jag känner mest att jag inte riktigt kan greppa det. Är jag vuxen nu? Kände mig faktiskt ganska vuxen idag när jag ringde 2 stycken samtal till helt okända personer samt mejlar om fotojobb med ytterligare andra personer. Lite peppigt men lite läskigt. Just nu sitter jag i alla fall här med min söta cappuccinokopp som jag köpte för 10kr på lågprismagasinet. Den är dessutom inte alls fylld med cappuccino utan svart kaffe, för jag har kapslat upp mina cappuccinokapslar och jag är för snål för att köpa nya just nu haha lyxvara! Pausar i skolplugg och körkortsplugg med lite bloggläsande och på min skärm ser ni Idas superfina höstiga bilder. Kom verkligen in i höststämningen så gå in och kika där vetja!

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG