Valborg

Jag tog på mig uppgiften att mata Erikas kaniner eftersom hon inte var hemma.
 
Traditionsenlig korvgrillning hemma hos mormor och morfar. Abbe ville inte vara med på bild (men det blev han ändå!)
 
Sen bar det iväg mot lite umgänge med kompisarna. Oliver visar såklart upp sin bästa sida.
 
Min och Fellans maaaat, gottit
 
Merim, Hampus och Mimi
 
Första maj-häng hos Merim, här ser ni Merims fantastiska katt
 
Balkong med sjöutsikt och grejer
 
Valborg spenderades som enligt traditon först hemma hos mormor och morfar. Mindre traditionsenligt men väldigt trevligt åkte jag sedan till Nora till Mimsan och umgicks. Blev lika fint som vanligt fast jag mådde vedervärdigt på söndagen. Vilket är så konstigt för jag drack verkligen knappt något då vi mest myste och åt mat. Men så kan det gå! Var sedan hos Merim dagen efter och umgicks med Hampus, Merim, Veronica och Kevin. Såg på en skräckfilm som hette "The Visit", den var faktiskt bra! Som alltid en hit or miss med skräckfilm så trots att Kevin spoilade filmen 10 minuter in så var det ändå en bra film haha!

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG